utorak, 17. rujna 2013.

Ode Demko u (zasluženu) „mirovinu“

            Možda je netko od vas primijetio kako u profilu autora ovog bloga  više nema nadimka „Demko“, pa je eto red da vam rečem o čemu se radi. Prilikom pokretanja bloga nisam mogao znati kako će on biti primljen,  za našu malu sredinu to je ipak bio svojevrsni pionirski poduhvat, pa sam zato odlučio objavljivati pod nadimkom. To se pokazalo dobrom odlukom jer je blog postepeno i polako zaživljavao, a da pritom mnogi nisu znali tko mu je autor. Tko zna, da sam odmah (svima) otkrio svoj identitet možda bi me dočekali „na nož“, sve po onoj kako nitko nije prorok u vlastitom selu.
         Danas, u četvrtoj godini postojanja, ovaj blog ima stabilan broj čitatelja, većina od njih zna tko mu je autor, pa zato smatram da  je  prestala potreba za uporabom nadimka. Isto tako, ovdje će biti objavljivane i informacije iz sfere djelovanja lokalne samouprave koje kao vijećnik Mjesnog odbora ne želim prezentirati anonimno, jer bi to bilo nespojivo s javnošću djelovanja za koju sam se zalagao u izbornoj kampanji.
         Ne samo da se nadam, već sam i siguran kako „umirovljenje“ Demka  neće ništa promijeniti, te ćemo se i dalje uspješno virtualno družiti. Koristim ovu prigodu kako bih se zahvalio svim čitateljicama i čitateljima, vjernim komentatorima i suradnicima (posebno Zdemku) na strpljenju koje ste imali prema mojim blogerskim počecima, na podršci koju ste mi pružili, pohvalama i pokudama koje ste mi uputili, a posebno vam zahvaljujem što ćete me i ubuduće podnositi!

Nema komentara: