ponedjeljak, 9. lipnja 2014.

Puževa brzina



         Penjao se puž na drvo, penjao, i penjao. I tako stotinu godina. U sto i prvoj godini svog penjanja spotakne se, pade, te reče: „Nikada više neću žuriti!

         Ove sam se stare pričice prisjetio jučer kada sam obišao gradilište kanalizacije u ulici G.Šivaka. Radovi  naime teku upravo puževom brzinom, te sam mišljenja kako je rok završetka sliva Močirad predviđen za ovu jesen ravan naučnoj fantastici.
         Ne želim spekulirati o uzrocima ove sporosti ali mislim kako je ovo tek „pokazna vježba“ , odnosno građevinska je operativa ovdje tek da bi se reklo: „Eto, vidite da se gradi“, dok je ustvari cijeli projekt jamačno upitan  zbog financijskih razloga. Jako bih volio da je moja pretpostavka pogrešna, a još bi mi bilo draže kada bi netko meritoran stao pred kamere i rekao građanima cijelu istinu.
Jer obećanja su nam već pune uši…


Nema komentara: