utorak, 25. lipnja 2013.

SRETAN DAN DRŽAVNOSTI

         Slaveći ovogodišnji dan hrvatske državnosti mnogi su u dilemi  nije li to možda zadnja proslava. Postavlja se naime pitanje hoće li Hrvatska nakon ulaska u EuRopsku uniju zadržati atribute države!?
         Svima koje muči ovo pitanje odgovaram: nema straha, i idućih ćemo godina slaviti dan državnosti, a političko-ekonomske elite uvijek će naći načina za uvjeriti nas u postojanje „čvrste“ hrvatske državnosti i suverenosti. Nažalost, (ne samo) hrvatska državnost već je i danas, na pragu ulaska u još jednu tvorevinu, vrlo upitna kategorija. No, rasprava o ovoj temi bila bi preteška i preopširna za današnje svečarsko ozračje, pa umjesto dugačke raščlambe svima koji ovu Zemlju nose u srcu želim


       SRETAN
         DAN     
   DRŽAVNOSTI  !

1 komentar:

Zdemko kaže...

Pajo Kanižaj:

Hrvatska domovina


Da sam se rodio
usred snijega i leda,
bio bih sigurno
eskimskih pogleda.

Da sam se rodio
usred kineskog dana
ili japanske noći,
imao bih kose oči.

Da sam se rodio
usred Pariza,
za Francusku mi nikad
ne bi trebala viza.

Da me je netko
u Gani na svijet donio,
svu bih svoju ljubav
Gani poklonio.

Da su mi roditelji
bili beduini,
pjevao bih pjesme
drugoj domovini.

Al' s hrvatskog neba
bacila me roda
i tako postadoh djelić
hrvatskog naroda!