srijeda, 5. ožujka 2014.

ČETRDESETNICA




U KORIZMI SE NIČEG NE ODRIČEM 

ODLUČIH: moje vrijeme korizme neće biti vrijeme ODRICANJA, nego vrijeme ODABIRANJA.
ZATO ODABIREM:
- put strpljivosti prema onima koje baš i ne volim;
- put slušanja prema onima za koju mišljah da mi i nemaju što pametno reći;
-  blagosti prema onima koji se grubo odnose prema meni i drugima;
-  blizine prema onima koje i ne susrećem često, a znam da su usamljeni;
- put razumijevanja prema onima čije postupke ne shvaćam;
- put svjetla prema onima koji ne vide druge i boga u njima;
- put puta prema onima koji ne žele ili ne znaju kako krenuti stazama vjere
- put istine prema onima koji žive u krivim predrasudama
- put života prema onima koji ne vide veličinu božjeg dara darovanog im u njihovom postojanju
- put ljubavi prema svima koje mi je bog darovao.

Zaista, bilo bi lakše odreći ih se, ali: ove korizme ja odabirem put prema svojoj braći i sestrama

A želite li postiti pogledajte kako:





Nema komentara: