ponedjeljak, 10. listopada 2011.

KOMUNALNO MAZANJE OČIJU

„Svaki svetac okreće ruke prema sebi“ nekada je bila česta uzrečica koja je služila za oslikavanje ljudske osobine da najprije namiri sebe pa tek onda misli na druge. Nažalost, ni danas ljudi nisu nimalo drugačiji, a za današnje pak političare na svim razinama možemo reći da su i mnogo gori.
Zato  jutros nisam bio previše iznenađen kada sam vidio da se nastavljaju male komunalne akcije u selu. I to rješavanjem „najvećeg prioriteta“: prilaza kući g.Svemira Kosa!
One koji su možda zaboravili podsjetiti  ću kako sam u postu pod naslovom „E pur si muove“ od 17. lipnja o.g. pisao o malim komunalnim akcijama, a tamo možete i vidjeti presliku njihova plana. U tome se planu spominje i rečeni put do kuće g. Kosa, i s te je strane sve legalno i regularno. Ali moramo se upitati je li to stvarni prioritet, naročito kada je vrlo upitno hoće li se sav plan MKA (malih komunalnih akcija) ispuniti?
Moram vam ovdje skrenuti pozornost kako stanovnici ulice Majdaki-Kosi  već više od dvije godine gutaju prašinu vozeći se po razrovanom makadamu (nekada je tamo bio asfalt), a ulica Darka Mateše nije dovršena. Saniranje ovih dviju spomenutih prometnica je u interesu velikog broja građana, i također je sadržano u sveć spomenutom planu MKA. Nažalost ipak se prioritetno rješava problem samo jedne osobe, i to tamo gdje do sada nije bila javna prometnica već samo poljski put, koji zbog svog neriješenog statusa nije čak mogao dobiti ime prilikom imenovanja ulica. Ali, valjda je prevladalo to što je rečeni gospodin ugledni član SDP-a.
I zato, poštovani čitatelji, na predstojećim izborima glasajte za vaše favorite, ove ili one. Poslije će biti bolje. Ako ne vama, njima sigurno!
Gradilište danas oko 10 sati

Vidjevši me da slikam, djelatnik zagrebačkog holdinga se jako uzrujao, radi čega sam se morao povući na "rezervni" položaj. Ne znam čega se gospodin boji ako je ovdje na svom radnom mjestu!?

Ul.Majdaki-Kosi: tu je  još od ranih sedamdesetih godina bio asfalt. Današnji lokalni vlastodršci očigledno prednost daju svojim stranačkim drugovima

Nedovršena ulica Darka Mateše


Pozdrav od Demka!

Naknadna opaska, 11.listopada, 20,15

Kako sam danas cijeli dan bio odsutan, moram se pouzdati u dojavljene mi informacije. Po njima danas su radovi započeti i u ulici Darka Mateše.
Eto, kada bi postojao bilo kakav oblik informiranja građana/glasača o događanjima unutar lokalne samouprave i radnjama koje ona poduzima, bilo bi i manje nesporazuma i nerazumijevanja. ( Nadam se da gradski oci i očusi ne misle kako se možemo informirati iz dnevnih redova objavljenih na službenoj stranici Grada Zagreba)
Isto tako kada bi netko iz vijeća Gradske četvrti ili Mjesnog odbora proslijedio kakvu informacijicu na skdamerie720@gmail.com barem bi jedan dio građana bio bolje informiran.
Sve ovo ipak bitno ne mijenja jučer objavljeni sadržaj ovog posta: i dalje ostaje neriješen stari problem ulice Majdaki-Kosi za koji nisu krivi stanari već gradske službe, a i dalje je upitno već samo uvrštavanje gradnje prilaznog puta samo jednoj kući u male komunalne akcije.

Broj komentara: 9:

Zdemko kaže...

Ako neće brdo Demku, morat će Demko k brdu. Dakle, morat ćeš tragati i kopati za informacijama, same teško da budu došle. To je takav posel.

Kad već govorimo o radovima, evo presedana, evo brda k Muhamedu: uskoro će početi i radovi u dijelu ulice Bedeki, ispod "brega" uz granicu sa Hrvatskim Leskovcem.

Zdemko kaže...

P.S. A kaj se tiče Majdaka-Kosa i rješenja patpozicije u toj ulici (ak sam dobro shvatio, tvrtka koja je trebala asfaltirati tu ulicu se ugasila), ak Majdaki-Kosi sami ne iskoriste ovih par predizbornih mjeseci da se rješi taj problem, a imaju najmanje 4 konja u utrci, sumnjam da budu tak brze onda i dobili asfalt. Pametnome dosta.

Zdemko kaže...

P.S.P.S. Pardon, 5, ne 4.

Stjepan kaže...

Je, točno je, ima više konja u igri.
A da nema parlamentarnih izbora MKA bi gotovo sigurno i dalje bile na ledu. Ovako će ih napraviti, a poslije se budu i jedni i drugi falili kak su upravo ono za to zaslužni, ili će kaj je još gore tvrditi da je to napravila ova ili ona stranka, kak da stranke nekaj financiraju. Ne znam zakaj ljudima nije jasno da su stranke paraziti koji se razmeću našim zajedničkim novcem. Po onoj narodnoj:“Lako je s tuđim ku..em po trnju mlatiti“.

Zdemko kaže...

Kad sam rekao "konji u utrci", nisam mislio ništa drugo nego na kontekst u kojem se ta sintagma inače rabi ("i mi konja za utrku imamo"), a svakako ne na kontekst koji si ti uporabio. Tako da se od tvoje prve rečenice ograđujem.

Vladajući su u položaju da realiziraju projekte, za razliku od oporbe, samim time im pripada zasluga ako nešto naprave. Naravno da u pravilu stranke ništa ne financiraju, ali to i nije njihova bit. Poslanje stranaka (i nezavisnih, tj. nestranačkih političara i koalicija) je da se bore za dolazak na vlast i time u položaj da realiziraju SVOJ program (ovdje nije bitno interese koje skupine ili dijela društva zastupaju) radi kojeg su izabrane rabeći financijska sredstva koja su vlasti data na raspolaganje. U tom smislu, da, može se reći da su ti i ti nešto napravili. Jer su mogli napraviti i nešto drugo ili nenapraviti apsolutno ništa. Ipak prepojednostavljuješ stvari, jer sustav drugačije ne može funkcionirati nego što funkcionira. Na stranu derivacije i devijacije (odstupanja i skretanja) u (hrvatskom) sustavu. Ako znaš za bolji, patentiraj ga i ući ćeš u povijest, vjeruj mi.

Stjepan kaže...

Ono što ti stavljaš na stranu ja pokušavam naglasiti, uprijeti prstom u sve kako ti kažeš derivacije i devijacije, dakle kritiziram NEGATIVNE POJAVE u sustavu, a ne sam sustav. Nije mi ni nakraj pameti smišljati (a onda ni patentirati) neki novi oblik uređenja, glavna mi je nakana oštrom kritikom izraženom na svima jednostavan i pitak način, pokušati prisiliti ljude na vlasti (lokalnoj, nemam širih ambicija) na djelovanje isključivo unutar sustava. Svjestan sam kako to jeste sizifov posao ali se i na najdalji put kreće jednim malim korakom.
Za početak, i njihova šutnja meni je znakovit odgovor…

Zdemko kaže...

Uopće ne sumnjam da tvoja mora biti zadnja. Međutim, ako su stranke paraziti, onda više nije riječ o negativnoj pojavi u sustavu, nego je riječ o sustavu samom. Jer stranke su mu element. O tom sam ja pisal.

A nemoj se baš kladiti da je svima sve jednostavno i pitko i ukusno, što je tebi. Znaš i sam da ima onih koji se ne slažu s tobom. Niti s pristupom, niti sa metodom niti sa sadržajem.

"Bojim se" da su sve demerske lokalne vlasti djelovale i djeluju unutar sustava, pa tako i
ova.

Baš bum u utorak, kad je inače u mjesnom odboru dežurni odbornik na raspolaganju za građane, svratil tam i raspital se o ovoj temi.

Šutnja tih nekih mene ne čudi jer se ti neki ni do sada nisu ni jednom oglasili na blogu. A vjerojatno neki od tih nekih ni ne znaju za blog uopće.

Ovime završavam komentiranje o ovoj temi i očekujem novi post. A volio bih da Drvosječa isto nešto skomentira na tu temu iz svoje perspektive.

Stjepan kaže...

Sustav čiji elementi nisu podložni (po)kvarljivosti je idealan sustav. Baš mi je drago da u takvom živimo!
I naravno, blog je moj pak mi može biti da moja bude zadnja. To doduše ne mora biti pravilo, sve zavisi od procjene…

Nije važno je li se netko slaže, bitno je da razumije.

Baš me zanima kaj buš to saznal u utorak, pa danas ni djeca ne bi priznala napravljenu nepodopštinu (to je valjda evolucijsko „postignuće“).

Svakako bi me zanimali i drugi komentari na ovu temu ali ih nažalost nema.

Anonimno kaže...

Pa ljudi moji ovdje je sve jasno kao i svagdje drugdje u našem drštvu pa i šire.Stara dobra poslovica kaže:PRVO JE BOG SEBI BRADU STVORIO,A ONDA DRUGIMA.
Drvosječa !!!