petak, 10. prosinca 2010.

ZIMSKE ŠUMSKE ČAROLIJE

     Bajkovit zimski ugođaj izmamio me je iz toploga kućnog okružja,
ter sam se uputio u našu lijepu šumu Demerčicu, nakanivši vidjeti i fotografirati rječicu Lomnicu u zimskome izdanju ...
     Obilne ovogodišnje oborine uzrok su što je veliki dio šume pod vodom. Teško ćete povjerovati da sam na ovome mjestu ljetos brao gljive ...
    Ovaj vas usamljenik možda podsjeti na jedan od prethodnih postova. Iako je mnogo, mnogo mlađi od prije opisanog starca (Svjedok vremena, post objavljen 25. studenog 2010.), njihova je sudbina vrlo slična.
     Iako sam obuo prikladnu obuću, moje je putovanje prema Lomnici ovdje završilo. Uslijed obilnih kiša i snijega, potok Črnča se razlio i u potpunosti potopio gaz gdje prolazi šumska cesta.
     S obzirom da sam put prema Lomnici morao odgoditi za neko drugu, sušniju priliku, svratio sam do mjesta s kojeg nam svake godine dolazi božićna jelka kod kapele Sv.Petra.

    Prekrasni, gotovo nestvarni prizori smjenjuju se duž šumske ceste, prizivajući u sjećanje lijepe slike iz djetinjstva ... S obije strane ove ceste tada su se šepurili prekrasni veliki stoljetni hrastovi. Neumoljivi zakoni prirode neće mi dozvoliti da ova današnja mlada stabla vidim u njihovom punom, odraslom sjaju ...
    Šuma je životna zajednica u vječitoj mjeni. Sve i da svakodnevno obilazite ista mjesta, ona nikada neće biti jednaka ... Eto, kada sam prije nepun sat ovuda prošao, snijeg je bio netaknut. U međuvremenu je neki srndać tražio hranu ispod snijega.

     Nadam se da sam vam uspio dočarati i prenjeti malo zimskog ugođaja iz naše šume. Pozivam vas, štovane čitateljice i čitatelji, da se ponekad "odlijepite" od vaših PC-a i TV-a, i tu u neposrednoj blizini osluhnete ritam prirode i divite se njezinim ljepotama.
     Ljepote su tu, nedaleko od vas !!

                 Pozdrav od Demka!

   

Nema komentara: