subota, 16. lipnja 2012.

MAJSECOV MLIN


        U različitim razdobljima naših zemaljskih života susrećemo se s mnogim ljudima. Svatko od njih na sebi svojstven način ostavi svoj biljeg u našem sjećanju, a nakon određenog vremenskog odmaka rado se prisjetimo starih vremena i ljudi koji su s  nama prošli određenu dionicu  zajedničkog puta.
         Tako sam danas imao zadovoljstvo družiti se s kolegama iz moje prve radne jedinice u kojoj sam davne 1980. godine započeo svoj radni vijek. Iako se ovi susreti gotovo uvijek odvijaju u Zagrebu, ovog smo puta napravili izuzetak i kao mjesto druženja izabrali izletište „Majsecov mlin“ u Donjoj Stubici, prekrasno uređeno imanje koje nudi isto tako kvalitetnu ponudu. Stari „štih“ kojim odiše cijelo imanje idealno je mjesto za prebiranje po sjećanjima, pa je tako današnje popodne začas preletjelo u društvu starih kolega uz dobru hranu i piće. Bilo je ovo i jedno od rijetkih društava i prilika u kojem sam se osjećao mladim, budući da sam bio najmlađi među prisutnima.

Staro imanje preuređeno i prilagođeno ugostiteljskoj namjeni

Stari mlin danas je lijep podsjetnik na neka davna vremena

Prvi učesni uz pivu čekaju dolazak ostalih

Unutrašnjost je skladno uređena također u starinskome štihu

Staro društvo na okupu: neki nisu mogli doći, a mnogih nažalost više nema među nama

Imanjem teče mlinski potočić

Na imanju se nalazi i  hrvatski vrt perunika.

U prelijepom okruženju, među dragim ljudima vrijeme je proletjelo te se valjalo uputiti s druge strane Medvednice...


        Pozdrav od Demka!

Nema komentara: