nedjelja, 11. ožujka 2012.

MOLITVA ZA OZDRAVLJENJE


         Dragi posjetitelji ovog skromnog bloga nemojte mi zamjeriti na možda pretjeranoj emotivnosti ili pak poosobljavanju ovih stranica, jednostavno nakon skorašnjeg slijeda događaja ne mogu drugačije pisati, a niti razmišljati.
         Svakodnevno smo svjedoci kako život sačinjavaju i oni lijepi ali i oni manje lijepi trenuci. Ponekad nam se čini kako su se nad nas nadvile isključivo nevolje, ter ne vidimo da je i patnja podložna mijeni te ni ona nije bez roka trajanja. Ipak, nekako mi je baš ovo razdoblje života više prožeto patnjom nego ispunjenošću, koja doduše nije sasvim osobna, no kako se tiče dragih mi osoba doživljavam je kao svoju vlastitu.
         Razlog mojeg (ne)raspoloženja svakako nije današnja razvikana ekonomska (i moralna)  kriza, uzrok mojem elegičnom osjećanju su bolesti više osoba iz mojega sadašnjeg ili prošlog okruženja: kao da se jedna loša vijest nastavlja na drugu, poput loše režirane trećerazredne sapunice…
         Mogao bih sada dugo raspredati o tome kako je zdravlje naše najveće bogatstvo, kako je lijepo biti zdrav, te kako zdravlje valja čuvati ali kakve nam koristi od takvog lamentiranja? Mislim da  molitva i pozitivan stav mogu puno više pridonijeti poboljšanju nečijeg zdravlja, kao i svekolikog boljitka.
         Stoga vas ovog puta pozivam da mi se pridružite u dobrim željama i molitvama za ozdravljenje, naročito mog mladog rođaka (i KUD-ove tamburaške uzdanice) Marka, zatim prijatelja kojeg sam spominjao u postu o Modrušu, te prijatelja  vama poznatog kao komentatora koji se potpisuje s „primorski dolac“, a trenutno se nalazi na liječenju u zagrebačkoj bolnici „Merkur“.
         Sve njih, kao i druge potrebite, preporučam u vaše molitve!

        

Nema komentara: