petak, 20. siječnja 2012.

KRIZA

    Moja dva prethodna posta nisu polučila očekivano zanimanje posjetitelja ovog bloga, čak je dapače posjećenost ponešto opala nakon njihove objave. Ni sam ne znam što bih mislio o tome, budući da sam bio uvjeren kako će ova „vruća“ tema izazvati barem poneki komentar ako već ne žustriju raspravu. No, izgleda da je posjetiteljstvu sve kristalno jasno, pak se onda neću više  zamarati upiranjem prsta u očigledne kvarnosti svijeta u kojem živimo; ljudi očigledno vole vjerovati u ono u što ih uvjere njihovi obožavani mediji, i isto tako obožavana oligarhija. Šteta je jedino što će posljedice svi jednako snositi. A onda će se krivci tražiti i na nebu i na zemlji…
    Za one koji misle kako potpuno razumiju prilike u današnjem svijetu, ili čak da znaju rješenja za suvremene financijsko -  političke boljke, prenosim jedno Ciceronovo razmišljanje iz 55. godine prije Krista:

 "Javne financije moraju biti zdrave,
budžet mora biti ujednačen,
javni dug mora biti smanjen,
moramo se boriti protiv arogancije državne administracije i istu kontrolirati,
pomoć drugim zemljama mora biti smanjena kako Rim ne bi bankrotirao,
narod mora naučiti raditi umjesto da živi od javne pomoći".

Pouka : KRIZA TRAJE SAMO 2065 GODINA ! Nazdravlje !

    Niti sam dobar poznavatelj Cicerona, niti sam provjeravao autentičnost ovdje  navedenih riječi ali ako je ovo točno, onda se već više od dvije tisuće godina ništa nije promijenilo! Osobito je i danas aktualna tvrdnja da narod mora naučiti raditi!
      Kako sam na početku posta rekao, neću se više baviti  temama koje vas očigledno ne zanimaju, a za one rijetke svojom glavom misleće čitatelje preporučam ovu poveznicu.

Nema komentara: