četvrtak, 4. srpnja 2013.

FOR SALE

         Ako ustvrdim kako masovni mediji svih vrsta kreiraju javno mnijenje, neću reći ništa nova. Pa i vrapci na grani znaju na čijoj je „strani“ većina novinara, napose onih koji rade za velike informativne kuće. Dobro, nije da oni nemaju svoje mišljenje ali urednikova je uvijek zadnja, pak ako želiš plaću…
 
                                                                                        (index.hr)
            Iako mi je sve u uvodniku rečeno i te kako dobro poznato, večeras sam ipak ne iznenađen nego zaprepašten. I to ne onime što većina internet portala koje pratim piše. Zgrozilo me je ono o čemu ŠUTE odnosno o čemu nema niti slova na nijednoj naslovnici! Večerašnji naglasak je na presudi vezanoj za kredite u francima, i o izvanrednoj smjeni vlasti u Egiptu.
            Ono o čemu nema niti slova, ako je negdje i objavljeno, brže-bolje je skinuto s naslovnica. Radi se naime o današnjoj ODLUCI Vlade ove (još uvijek) Države o davanju u dugogodišnju koncesiju SVIH hrvatskih auto- cesta! Kažem dugogodišnju iako je to preblaga riječ jer 30 ili 50 godina, koliko su najavili da će netko drugi gospodariti onim najvrednijim što imamo, nije nikakav zakup niti koncesija – to je prodaja obiteljskog blaga i dovođenje tuđeg gospodara u vlastitu kuću!
            I to onda nije vijest! Jedna takva strahota skriva se iza pirove pobjede frankovaca, velim pirove jer će  do prave pobjede (ako je uopće i bude) još puno, jako puno vode proteći Savom. Isto tako nam važnim pokušavaju prodati događaje u Egiptu. Ma, sigurno da je to važno Egipćanima ali, oprostite mi na izrazu, jebe mi se za Egipat dok  ovdje ne samo nas, nego i budući naraštaj pretvaraju u gloguze robove.
            A vi, dragi moji  nedajte se smetati. Surfajte, fejsajte, igrajte igrice, čitajte novine, gledajte TV i slušajte radio, vas se sve ovo ionako ne tiče. Već će netko drugi, negdje drugdje nešto poduzeti, i kaj ja tu uopće morem…
            E, moj narode!

3 komentara:

Zdemko kaže...

Reurolucija.

Stjepan kaže...

Reurolucija?
Dobra dosjetka, samo baš i nema veze s OVIM postom.

Zdemko kaže...

Meni ima.